תקדש עלינו

עפר גדנקן No Comments on תקדש עלינו

קידוש בשבת ובחג עם תירוש רוזה ותירוש מבעבע של יקבי כרמל העשויים מ-100% ענבים מובחרים ללא תוספות מים או סוכר

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקופת החגים כבר בפתח וזה הזמן להתחיל להיערך עם תירוש המקורי של יקבי כרמל לקידוש ולסעודות השבתות והחגים. ביקבי כרמל מציעים, לצד הסדרה המקורית של תירוש כרמל אדום ולבן, חדשנות מרעננת עם תירוש רוזה וסדרת המבעבעים של תירוש, הממשיכים את מסורת הייצור המוקפדת והטעם הייחודי של תירוש.

סדרת תירוש המורחבת של יקבי כרמל מציעה כיום חדשנות לצד הטעמים המסורתיים ותהליכי הייצור המוקפדים, שהפכו את תירוש למיץ הענבים האהוב שמחבר דורות של אנשים לסעודות השבת. התירוש המקורי מציע את תירוש כרמל אדום ותירוש כרמל לבן שמייצגים את המסורתיות והחיבור לעונג שבת, ואילו הרוזה והמבעבעים של תירוש מביאים תוספת מרעננת של חדשנות לתוך המותג האהוב והמוכר.

תירוש רוזה הינו מהדורה בלעדית ליקבי כרמל, המאופיין בגוון ורדרד המהדר את שולחן השבת, וטעמו הייחודי הוא פירותי ורענן במתיקות מעודנת. המוצר מופק מענבי יין איכותיים, שאינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן לא נוצר בו אלכוהול כמו ביין. ענבי היין המשמשים לייצור תירוש רוזה גדלים בכרמים של יקבי כרמל ברחבי הארץ, ועוברים הליך בציר קפדני ועדין ממגוון הכרמים המובילים והאיכותיים של יקבי כרמל הפזורים ברחבי הארץ. הוא מתאים להגשה צוננת המתאימה במיוחד לשבתות הקיץ, וכך ניתן ליהנות מתירוש מרענן בעל צבע ייחודי וטעם מופלא העשוי מ-100% ענבים מובחרים וללא תוספות מים או סוכר.

בנוסף, כחלק ממגמת החדשנות שמובילים ביקבי כרמל, לסדרת "תירוש כרמל המקורי" – אדום, לבן ורוזה – הצטרפו שני טעמים חדשים ומפתיעים: 'תירוש כרמל מבעבע אדום', בעל טעמים של פירות אדומים: תות שדה, פירות יער, חמוציות ודובדבנים, בעל חמצמצות ומתיקות משולבת, ו'תירוש כרמל מבעבע לבן' פרחוני, מעוגל עם נגיעות של אפרסק בשל. הבעבוע הטבעי והמעודן בתירוש כרמל מבעבע, שגם הוא חלק מתהליך טבעי וללא תוספות, מאזן את מתיקותו הטבעית של התירוש, כך שמתקבלת מתיקות מאוזנת עם מעט חמצמצות המוסיפה עניין וגיוון בסעודות השבת והחג.

הענבים האיכותיים עליהם מבוססת סדרת תירוש המקורית של יקבי כרמל, עוברים תהליך של בציר קפדני ואינם עוברים תסיסה כך שכל המשפחה, מקטן ועד גדול, יכולה להנות מטעמם הייחודי והמפנק. תירוש ידוע בצבור כמיץ הענבים המועדף והאיכותי, וזאת בשל טעמו הייחודי שהוא תוצר של תהליך ייצור מוקפד המתבסס על עשרות שנות ידע ומומחיות שנצברו ביקבי כרמל. כמו קודמיהם במותג תירוש, גם רוזה והמבעבעים מצטרפים לאווירת השבת והחג ומאפשרים לחוות את העונג כראוי.

 

תירוש של יקבי כרמל בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א  



0 תגובות